söndag 14 juli 2013

Äntligen tillbaka!


Nu är det allt för länge sen jag uppdaterade bloggen. Jag har helt enkelt inte haft samma tid och ork att sitta framför datorn på kvällarna efter långa dagar på jobbet. Jag måste tacka er läsare att ni ändå går in och läser här trots att bloggen inte uppdaterats på två (!) månader, ni är bäst! Hade det inte varit för alla besök när det varit tyst från mig så vet i sjutton om jag hade fortsatt att blogga. All kärlek till er!

Att jag inte uppdaterat betyder dock inte att det inte har bakats något i mitt kök, det har det kan jag lova! :) Så vi börjar väl där vi slutade. Först ut är en liten provtårta till ett blivande par som gifte sig i maj. Fokus låg på att de skulle få känna smaken på fyllningarna och därför blev tårtan dekorerad allt som hastigast.

Tårtan innehöll:
Ljusa bottnar
Körsbärsmousse
Vit choklad och vaniljmousse
Spacklad med vaniljsmörkräm 
Täckt och dekorerad i marsipan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar